Oon nähny ihan kauhean vaivan näiden neidin ekojen synttärien eteen ja nyt sitten viimehetkillä on tilanne se, että 28:sta kutsutusta vieraasta on tulossa tasan 5. Minun vanhemmat, sisko, minun mummoni ja esikoisen kummi. Olen puunannut uuden kodin yläkertaa, ommellut istuintyynyjä, tehnyt elämäni ensimmäistä kertaa onnistuneen täytekakun (juuri sain marsipaaninkin hienosti kohdilleen -Murphyn laki, että sitä sitten syödään pienellä porukalla), leiponut muutenkin, somistanut tytön huonetta... Ja sitten perutaan. No okei, on siellä ihan järkeenkäypiä selityksiä, kuten vatsatauti ja viikon vanha vauva -ei onneksi samassa perheessä. Mutta yksi kummi lähtee tänään vanhemmilleen ja toinen on vähän väsynyt. Enhän mä tietty voi "oikeita" syitä tietää.. Niin ja isovanhemmat ukon puolelta ilmoittivat jo ennen kuin ehdin sitä synttärien päivämäärää kertoa, että he tulevat sitten joskus kun on rauhallisempaa (Eli tahtovat omia lapset kokonaan -ei siinä mitään pahaa, mutta voisivat tulla MYÖS joskus kun on rauhallisempaa, ei tämä ole joko-tai..) 

Niin ja minä piru päätin, että me ei mennä ensi toukokuussa anopin kuuskymppisille, vaan totean että me tullaan sitten joskus kun on rauhallisempaa. Buahaa.gif