Ihanaa kun viimein on talvi sanan oikeassa merkityksessä. Neiti menninkäinen ihmetteli eilen ja tänään lenkillä rattaista lumen tupruamista. Tänään kävimme koko perhe pulkkaretkellä ja kyllä lapset nauttivat touhusta! Lumen innoittamana ilmestyi minikelkkakin maastoon lyhtyineen.. 
Kotona on vielä täysi jouluvalaistus päällä. Saas nähdä, milloin ukko hermostuu..
Tästä kattokruunustakin sukeutui oikein söpöläinen mielestäni "sähköistyksen" myötä...










Kommentit